O nás Ι Naši lidé

Iveta Kišová

IVETA KIŠOVÁ - profesní historie

Obchodní konzultantka

Obchodní konzultantka - Lidé jsou základ

od roku 2017

Setkáme se spolu a probereme, co vaše společnost aktuálně řeší. Popovídáme si o tom, s čím vám umíme pomoci a jak by naše spolupráce mohla vypadat.

Zjistím, co potřebujete. Pak se poradím s naším týmem profesionálů a nakonec vám předložím návrh řešení na míru.

Budu se o vás starat s tou největší péčí po celoou dobu naší spolupráce.

HR generalista - RK Sting s.r.o.

2015 - 2016

Zastřešovala jsem náborový proces od náborové kampaně po výběrové řízení. Prioritou byl nábor dobrých obchodníků, ale obsazovala jsem i další pozice ve firmě.

Identifikovala jsem vzdělávací potřeby, hledala lektory nových témat, napomáhala zpracovávat obsahy školení, materiály a koncepčně jsem plánovala vzdělávání pracovníků celé společnosti.

Napomáhala jsem zkvalitnění komunikace ve firmě a realizovala jsem se v HR marketingu, díky kterému lze velmi efektivně budovat značku zaměstnavatele.

Mám ráda moderní nástroje a aplikace, proto jsem kývla na testovací verzi nového HR software LUSK, jehož jsem se stala správcem a ve spolupráci s jeho vývojovým oddělením se mi podařilo jej nejen implementovat, ale přizpůsobit  potřebám realitní společnosti. 

Tato pozice mne asi nejvíce posunula v HR oblasti, poznala jsem zde spoustu zajímavých lidí a přátel a zjistila, že realitní business se dá dělat čestně, profesionálně a lidsky.

Most mezi firmou a zákazníky - SmartSelling a.s.

2013 - 2015

Práce v této svobodné firmě plné úžasných lidí byla milníkem v mém myšlení a konání a zůstane mou srdeční záležitostí už navždy.

Byla jsem opravdovým mostem mezi zákazníky online aplikace SmartEmailing a firmou  - pomáhala jsem nováčkům s prvními krůčky po založení testovací verze, radila jak uchopit online marketing v jejich oblasti, nastavovala účty, fakturace.

Ve firmě jsem také pomáhala s výběrovými řízeními. A protože součástí zaměření firmy bylo kromě vývoje webových aplikací i vzdělávání, měla jsem tu čest napomáhat organizovat různé workshopy, semináře a školení jak pro zákazníky, tak pro širokou veřejnost. 

Referentka zákaznického servisu - SOLEDO s.r.o.

2012 - 2013

Tato pozice byla pro mě velkou školou: Kumulovaná funkce od A-Z, kde jsem zvládla vše od zákaznického servisu na telefonní lince, přes objednávání zboží, komunikaci s dodavateli, dopravci, řešení reklamací, fakturace, konče copywritterem a emailingem s newslettery, ufff… 

Manažer prodejny ALPINE PRO - PROSIDE s.r.o.

2010 - 2012

Vedení prodejny a pětičlenného ryze dámského týmu bylo úplně něco jiného než předešlá pozice, kde jsem vedla 40 chlapů. Aktivní prodej mě bavil, protože jsem ráda mezi lidmi a mnozí zákazníci si mě pamatují dodnes :-). 

Dostala jsem také na starost výběrová řízení napříč franšízou (probíhala ihned v praxi) a zaškolování nových zaměstnanců. Dále marketingové aktivity a objednávání zboží na další sezónu.  

Manažer realizačního oddělení - DURMAN s.r.o.

Moje první zkušenost s vedením lidí, a rovnou čtyřiceti!

Ne vždy jsem věděla jak na to, aby realizace veškerých zakázek, které byly naplánovány, klapla, ale s týmem šikovných montážních pracovníků, techniků, úžasné asistentky i externích skupin jsme to zvládli.

Řešení příp. reklamací a komunikace s dodavateli mi šla dobře a už v této firmě jsem se podílela na výběrových řízeních pro celou firmu. Někde tady začíná můj příběh personalistky, který mě už nepustí...